Почетна‎ > ‎

Cеминари у школи

http://www.skolanova.com/Програм стручног усавршавања под називом

 „Школа будућности : Креативне лекције”,

акредитован под бројем 212. у Каталогу ЗУОВ-а

за школску 2016/17. и 2017/18. годину

 

Карловачка гимназија од септембра 2016. године организује семинар путем Интернета (стручно усавршавање учитеља, наставника, библиотекара, директора, педагога, психолога, стручних сарадника у настави и др.) под називом „Школа будућности: Креативне лекције”. Семинар је званично акредитовао ЗУОВ и налази сe у Kаталогу ЗУОВ-а и за школску 2016/17. и 2017/18. годину под бројем 212.

Семинар обухвата 4 целине (креирање презентације 2д,3д, мапе ума, мултимедијалне постере, израду сајта, израду интерактивне временске линије и презентацију завршног рада) и одвија се онлајн, током школске године, а подразумева електронску презентацију наставних садржаја, израду три практична задатка, завршни рад, завршни тест и евалуацију. 

Након завршеног семинара полазници добијају сертификат за 24 сата стручног усавршавања у којем су компетенције 1 и приоритети 1

За потребе семинара је креиран веб-сајт http://www.skolanova.com, као и профил на фејсбуку што је допринело бољој видљивости семинара.

https://www.facebook.com/pages/Seminar-Škola-budućnosti/314607638638535?fref=ts.

Ауторке и реализаторке програма стручног усавршавања су Бранка Ранисaвљевић, професорка информатике и Луциа Пена, професорка биологије, док је носилац семинара Карловачка гимназија у Сремским Карловцима.

За све информације можете се обратити на имејл :  skolabuducnosti@live.com

 

Бранка Ранисaвљевић


ФИНСКИ МОДЕЛ ОБРАЗОВАЊА КАО КЉУЧ УСПЕХА


21. октобра 2013. године, у Народној библиотеци у Београду, одржана је конференција под називом Образовање као кључ успеха - финско искуство. Посебну пажњу учесника привукло је излагање Пасија Сахлберга, аутора књиге Финске лекције: шта свет може да научи из образовних реформи у Финској. Наведеној конференцији је присуствовала и професорка књижевности, Љиљана Малетин Војводић, која је написала текст под насловом ФИНСКЕ ЛЕКЦИЈЕ или ШТА МОЖЕМО НАУЧИТИ ИЗ ОБРАЗОВНИХ РЕФОРМИ У ФИНСКОЈ?

Ауторски текст Шта можемо научити из образовних реформи у Финској,Љиљане Малетин Војводић, који је 27.10. 2013. године објављен у новосадском дневном листу Дневник, можете прочитати на нашем сајту, а заинтересовани професори књигу могу потражити код школског педагога.